2010.11.20.
13:16

Írta: mr.T

The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Self-Titled

Kezdhetném úgy is ezt a bejegyzést, hogy szégyellje magát mindenki, aki kihagyta a The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble két héttel ezelőtti A38-as koncertjét(főleg, hogy Pándi Balázs volt a dobos, ahogy a teljes mostani turnéjukon), de ehelyett jobbnak látom, ha megosztom veletek a zseniális első lemezüket. A bandát az a Bong Ra, alias Jason Köhnen hozta létre, aki a Celestial Season nevű holland doom zenekar dobosa, majd később basszusgitárosa is volt. Ugyan a TKDE merőben más stílusban utazik(a zenekar nevében is szereplő darkjazz szó nagyon jól definiálja a zenéjüket), a lemezre végig rátelepszik valami sötét atmoszféra, ami minden valamirevaló doom zenekarban is ott gyökerezik. Az előbb említett utazást pedig akár szó szerint is vehetitek: aki felteszi ezt az albumot, egy filmszerű, elszállós utazásra vállalkozik, amit garantálom, hogy nem fog megbánni!

További szavak helyett jöjjön akkor a 2006-os lemezük:

The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Self-Titled

Remélem mondanom sem kell, hogy amint lehetőségetek nyílik rá, vásároljátok is meg az albumot(mondjuk a következő koncertjükön)!

4 komment

Címkék: film the holland doom kilimanjaro darkjazz ensemble

A bejegyzés trackback címe:

https://nofacecontrol.blog.hu/api/trackback/id/tr632461099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemtombaje 2010.11.23. 09:12:38

Szégyellném magamat,de a pénz az nagyúr ilyenkor...megnéztem volna.

mr.T 2010.11.23. 09:48:44

@nemtombaje: Nyilván nem is azért írtam :)
Ha én nem lettem volna amúgy is Pesten, nekem sem fért volna bele egy külön út a fővárosba. Sajnos a vidék nem igazán van elkényeztetve nagy koncertekkel...

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.11.24. 19:18:16

Ezt az együttest amúgy is meg akartam már ismerni, régebben sokat olvastam róla.Kösz a linket.

mr.T 2010.11.25. 11:09:15

@joshibarat: Jön majd a többi lemezük is ne félj!
süti beállítások módosítása